Politica de retur
Conform Ordonanţei nr. 34/2014, privind regimul juridic al contractelor la distanţă, produsele se returnează în termen de 14 zile calendaristice, de la primirea coletului.
Conform Art 16 lit. e din O.U.G 34/2014, ciorapii de dama, chiloții, sutienele și șosete nu se returnează din motive de protecție a sănătății dacă s-au desfăcut ambalajele originale si s-au probat.
Produsele achiziționate de pe website-ul conteelegant.ro se pot returna, în termenul menționat mai sus, cu condițiile:
• În ambalajul original.
• Cu eticheta originală.
• Cu toate accesoriile și cadourile primite dacă e cazul.
• Produsele să nu prezinte urme de utilizare, deteriorare sau uzură.
• Ambalajul să nu fie deteriorat și să nu prezinte urme de zgârieturi.
• Să fie sigilat (dacă e cazul).
În caz contrar, Conte South Europe SRL își rezervă dreptul de a nu accepta returul produselor. La primire, coletul va fi verificat pentru a se constata dacă îndeplinește conditiile de mai sus, în caz contrar acesta va fi refuzat.
Cum procedezi?
Împachetează produsele pe care dorești să le returnezi și trimite-le către Conte Elegant, adresa: Feldioara jud. Brasov str. Calea Brasovului nr.2., dacă alegi să trimiți coletul cu Fan Courier, să specificați plata la destinatar – Conte South Europe SRL.
Te rugăm să nu apelezi direct curierul ci sună la numarul 0219336!
Pentru fiecare comandă poți beneficia de un singur retur cu tarif preferențial de 15 lei.
Suma de 15 lei se va retrage din valoarea produselor returnate și va figura pe factura de retur. Nu trebuie să plătești nimic curierului!
Nu uita să soliciți curierului nota de transport ce însoțește coletul de retur pentru a putea urmări traseul acestuia.
Banii îți vor fi rambursați în maxim 14 zile calendaristice din momentul în care coletul tău ajunge la colegii noștri din Departamentul Retururi (după ce îl recepționează și îi verifică integritatea). Iți vom face plata exclusiv prin virament bancar.
Dacă alegi să returnezi produsele cu alte servicii de curierat decât cea parteneră, vei suporta integral costul de retur, iar coletele să aibă destinația finală Feldioara jud. Brașov str. Calea Brasovului nr.2.
ATENȚIE: Nu acceptăm retururi livrate prin Poșta Română, din cauză că aceste colete nu ajung direct la depozitul nostru.
Nu ne asumăm răspundere pentru deteriorarea produselor returnate în timpul transportului ca urmare a ambalării necorespunzătoare. În acest caz, ne rezervăm dreptul de a refuza primirea returului
Sau puteți să ne anunțați telefonic 0761334462 ori prin trimiterea unui email pe adresa support@conte-elegant.ro care să conțină :
• Numele și prenumele beneficiarului.
• Numărul de factură/numărul comenzii și produsul care dorești să-l returnezi/schimbi
• Contul IBAN unde se dorește returnarea valorii produselor și numele posesorului contului respectiv dacă este diferit de cel de mai sus
Nu se accepta coletele cu ramburs! Banii se returnează prin transfer bancar, inclusiv costurile de transport (dacă este cazul).
Conform Ordonantei 34/2014 „Consumatorul suportă costurile directe legate de returnarea produselor”. Cheltuielile de transport pentru marfa returnată vor fi suportate integral de client excepție în cazul:
• dacă primiți în colet un alt articol față de cel comandat, sau comanda este incompleta;
• dacă articolul primit are defecte de fabricație.
Conte South Europe SRL se obligă să restituie clientului sumele încasate pentru produsele returnate, în termen de 10 zile lucrătoare de la primirea coletul retur.
În cazul în care clientul nu ridică comanda de la curier și comanda a fost plătită fie cu cardul online sau prin transfer bancar, ne rezervăm dreptul să reținem contravaloarea transportului dus-întors, adică 50 RON.